Winkelen in Maastricht is sinds 29 april nog mooier geworden dankzij de nieuwe pop-ups van Louis Vuitton en Gucci in de Bijenkorf Maastricht. Ook Saint Laurent opent op 15 mei een luxe pop-up. Een aantal van deze merken was nog niet eerder in Maastricht verkrijgbaar; bij de Bijenkorf vind je ze onder één dak.
Bij de shop van Louis Vuitton, die geïnspireerd is op het dorre landschap van een woestijnrally, vind je naast mannenparfums de herfst/winter 2023 pre-collection voor mannen, bestaande uit kleding, lederwaren en accessoires.
Saint Laurent biedt tassen, riemen en andere leren accessoires en zonnebrillen voor vrouwen, en reistassen voor mannen.
In de shop van Gucci kunnen alle fans van het merk terecht voor tassen, leren accessoires, schoenen en riemen.
“De merken bieden niet alleen de mooiste producten maar dankzij het ontwerp van de shops ook een belevenis, zoals de pop-up geïnspireerd op het woestijnlandschap van Louis Vuitton. Je vindt een combinatie van de nieuwste herenmode van herfst winter 2023 bij Louis Vuitton, de iconische tassen van Saint Laurent en de laatste musthave schoenen bij Gucci. Uiteraard aangevuld met de klassieke tassen en riemen.” Irene van Lieshout, Head of buying accessories, women’s shoes, watches and jewellery bij de Bijenkorf.
Het mooiste warenhuis van het Zuiden
“We bieden internationaal topniveau qua merken, onderscheidend productaanbod, service en winkelbeleving. Iets dat nergens anders in de drielandenregio te vinden is. De komst van deze shops is dan ook een wens die uitkomt.” Leroy Vanderbroeck, manager de Bijenkorf Maastricht.
Ook voor kleding en accessoires van andere luxe merken als Chloé en Burberry is de Bijenkorf Maastricht overigens dé bestemming van het zuiden.